6 punkti pēc kuriem izvēlēties pakalpojuma sniedzēju?

Auto regulāra apkope ir ļoti nozīmīgs veids, kā saglabāt automašīnas tehnisko un vizuālo stāvokli lielisku. Ja Jūs iegādājāties pavisam jaunu automašīnu, tad to nepieciešams profesionāli kopt un aizsargāt. Šoreiz apskatīsim 6 nozīmīgus punktus vadoties pēc kuriem izvēlēties pakalpojuma sniedzēju, kam uzticēt savas automašīnas pulēšanu, salona ķīmisko tīrīšanu, keramiskā pārklājuma uzklāšanu vai detailingu?

Šobrīd tirgū ir pieejami ļoti daudz auto kopšanas piedāvājumi no cilvēkiem, kas sevi sauc par dītaileriem (detaileriem), taču šiem cilvēkiem, nav zināšanu, aprīkojuma, instrumentu, telpu un arī pienācīgi daudz laika, lai šos darbus veiktu augstā kvalitātē un izpildījumā. Zemas kvalitātes apkope var radīt ļoti daudz zaudējumus un Jums nāksies samaksāt pēc tam vēl vairāk naudas, lai šīs visas nepilnības novērst.

1) Atrašanās vieta. Ļoti bieži ir sastopami piedāvājumi veikt automašīnas salona tīrīšanu vai pulēšanu kaut kur privātmājas garāžā, garāžu kooperatīvā vai tam nepiemērotās telpās. Bieži vien šādiem cilvēkiem nav pienācīga aprīkojuma, instrumentu, apgaismojuma un materiālu ar ko strādāt. Tikai augstākās klases profesionāļi nekautrēsies Jums parādīt instrumentus un produkciju ar ko viņi strādā, no viņiem nav jākaunas par šo faktu. Ja kāds nevēlās Jums atklāt kā tiks paveikts darbs un ar kādiem materiāliem viņš strādā, iespējams der aizdomāties par šāda pakalpojuma sniedzēja godaprātu. Mūsdienās ļoti labs veids, kā izvērtēt potenciālā pakalpojuma sniedzēja profesionalitāti, ir aplūkojot atsauksmes un veiktos darbus sociālajos tīklos, kā piemēram, Instagram un Facebook.

2) Izpildes laiks. Piemēram, lai kvalitatīvi veiktu automašīnās salona ķīmisko tīrīšanu ir nepieciešamas 12-20h iekļaujot žāvēšanas procesu. Lai veiktu automašīnas dziļo pulēšanu ir nepieciešamas 30-60h darba. Ja kāds Jums sola nopulēt mašīnu pa pāris stundām, vai veikt salona tīrīšanu pa 2 stundām, tad kāds būs rezultāts? To nav iespējams izdarīt kvalitatīvi tik īsā laika posmā.

3) Aprīkojums un instrumenti.

Profesionālam detailerim ir jābūt profesionāls aprīkojums un materiāli. Ja tiek piedāvāta salona ķīmiskā tīrīšana, ir jābūt profesionāļa līmeņa putekļu sūcējiem, arī mazgājošam putekļusūcējam. Ja tiek piedāvāta pulēšana, ir nepieciešamas dažādas pulējamās mašīnītes, kas ļaus piekļūt arī grūtāk pieejamām vietām. Nav iespējams veikt kvalitatīvu auto virsbūves pulēšanu tikai ar vienu orbitālo pulējamo mašīnīti. Uzmanība arī ir jāpievērš pulēšanas pastām un pulēšanas ripām. Darbu nav iespējams kvalitatīvi paveikt tikai ar vienu pulēšanas ripu un vienu pulēšanas pastu. Bieži vien zemas kvalitātes pulēšana beidzas ar saskrāpētu virsbūvi un atstātām hologrammām uz tās, kas liecina par profesionalitātes trūkumu. Tas pats attiecas uz salona ķīmisko tīrīšanu. Bieži vien pēc neprofesionāli veiktas salona ķīmiskās tīrīšanas klienti saņem automašīnas ar slapjiem saloniem, kas liecina par ļoti zemu izpratni par auto kopšanu un attieksmi pret klientu.

4) Garantija veiktajiem darbiem

Garantija auto pulēšanā ir nosacīts jēdziens. Garantiju parasti sniedz kvalitatīvi veiktam darbam. Garantiju var sniegt tam, ka virsbūves pulēšana tiks veikta kvalitatīvi, ievērojot katras automašīnas reālo stāvokli un lakas biezumu, kā arī esošo defektu apmēru lakā. Garantiju arī nepieciešams sniegt, tam, ka automašīnai neradīsies defekti pēc, piemēram, salona ķīmiskās tīrīšanas. Garantiju nepieciešams sniegt arī keramiskajam pārklājumam un tam, ka tas tiks uzklāts profesionāli. Garantija gan nevar attiekties uz to, ka piemēram pēc pulēšanas automašīnas mazgāšana tiks veikta auto mazgātavā, kur ir rotējošās birstes, kas var saskrāpēt auto virsbūvi. Jebkurš veicamais darbs ir jāizrunā ar klientu individuāli.

5) Cena un izmaksas

Ja Jums piedāvā veikt darbus par daudz zemāku tirgus cenu, tas liecinās par daudz zemāku izpildes kvalitāti, neprofesionālu materiālu izvēli un profesionāla aprīkojuma trūkumu. Šeit ir ļoti labi attiecināms termins – lēti un labi nav iespējams. Viszemākā cena būs tam pakalpojuma sniedzējam, kas veltīs vismazāk laika un uzmanības Jūsu automašīnai. Tikai neprofesionāli pakalpojuma sniedzēji var pateikt precīzu cenu pakalpojumiem neredzot auto. Katra automašīna ir individuāls gadījums. Katrai automašīnai ir savi unikāli virsbūves defekti un katras automašīnas salons ir netīrs pa savam. Tas nozīmē, ka nav iespējams veikt kvalitatīvu darbu par 2 reiz mazāku laiku. Mēs esam ļoti bieži redzējuši klientu automašīnas pēc lētas un nekvalitatīvas krāsošanas. Šīs automašīnas ir ar lakas notecējumiem, skrāpējumiem, kad meistari ir mēģinājuši nopulēt tikko nokrāsoto automašīnu, ar krāsas putekļiem, krāsa un laka nav bijusi pienācīgi izžāvēta, utt. Jo Jūs samaksāsiet lielāku naudas summu, jo kvalitatīvāku pakalpojumu saņemsiet. Tas nozīmē, ka meistari veltīs arī pienācīgu laiku, nekur nebūs jāsteidzas un darbu būs iespējams veikt kvalitatīvi.

6) Atsauksmes

Internetā var atrast atsauksmes par ļoti daudziem pakalpojuma sniedzējiem. Pirms vērsties pie kāda noteikta, ieteicams izlasīt, ko runā par šo pakalpojuma sniedzēju klienti. Ieteicams visa veida informāciju, ko izlasiet, izanalizēt, jo pastāv varbūtība, ka klientu atsauksmes ir viltotas, vai nopirktas. Vislabākās un patiesākās rekomendācijas būs no draugu draugiem, paziņām, kaimiņiem, darba kolēģiem. Ja pret katru klientu izturas individuāli un klients ir apmierināts par saņemto pakalpojumu, viņš noteikti vēlēsies ieteikt šo pakalpojuma sniedzēju arī citiem.

Ceram, ka palīdzējām ar šo informāciju un Jums ir radies papildus priekšstats kā izvēlēties sev automašīnas apkopes profesionāļus.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *